Blocks the calling thread until the thread represented by this

2020-05-16

Książka napisana prostym językiem świetnie tłumaczy działanie Unity od podstaw do w miarę wysokiego poziomu zaawansowania. Jeżeli ktoś chce się nauczyć jak tworzyć gry w Unity to ta książka jest zdecydowanie lepsza i w wyniku końcowym tańsza od poradników internetowych. Nawet w MSDN nic nie znalazłem o ukośnej strzałce, brak takiego komunikatu. Blocks the calling thread until the thread represented by this instance terminates, while continuing to perform standard COM and SendMessage pumping. W trakcie lektury nauczysz się projektować gry z wykorzystaniem silnika Unity 3, skryptów w języku C# oraz JavaScriptu. W książce najlepsze jest to, że włącza się Unity, otwiera książkę i cały czas się ją czyta przy komputerze. Oceniona przez: 2013-12-30 Książka napisana prostym językiem świetnie tłumaczy działanie Unity od podstaw do w miarę wysokiego poziomu zaawansowania. Pokazuje jak krok po kroku zrobić fajną grę 3D wykorzystującą profesjonalny i innowacyjny silnik jakim jest Unity. Blocks the calling thread until the thread represented by this instance terminates or the specified time elapses, while continuing to perform standard COM and SendMessage pumping. Nawet w MSDN nic nie znalazłem o ukośnej strzałce, brak takiego komunikatu. Funkcja SendMessage – bo o niej tu mowa, nie wymaga od nas podania komponentu. Jednak, ponownie Unity, dostarcza nam fajne narzędzie. Tworzenie gier komputerowych 3D jest oparte na programie Unity Pro w wersji 5, a skrypty pisane w trakcie kursu są zarazem wprowadzeniem do języka C#. Obiektyw-C: SendMessage i SetMessageProperty metody dodane do obiektu Connection. Jak to sendMessage zrobić z tym co podałeś? Ta smutna namiastka stack trace’a nie mówi gdzie jest ten sendMessage, który woła na puszczy, mówi tylko że gdzieś jest jakiś. Wprawdzie mamy już Unity 5, ale pod względem interfejsu się niewiele zmienił więc książka dalej warta kupienia. Polskie forum o UNITY. More information is available in our Unity quickstart. Tego zagadnienia: - msdn - programmerinterview. Not directly your question, but the difference between SendMessage and PostMessage is that Send is a blocking call, Post returns immediately (before the receiving application has processed it). Gra przygodowa z Unity 5 Unity to świetna aplikacja przeznaczona do tworzenia gier. *Brak dodatków do Unity w postaci. Nawet polecam wybrać nowszą wersję Unity, aby uczyć się na czymś nowoczesnym. Następny krok, to oczywiście przypisanie z poziomu Unity drugiego obiektu na miejsce tej zmiennej (np.