Czym jest AdWords?

2020-10-03

Google AdWords jest narzędziem, dzięki któremu możemy dotrzeć do wielu osób, które szukają danego produktu lub chcą skorzystać z danej usługi, jaką oferujemy na naszej stronie firmowej. Warto zdawać sobie z tego sprawę. Niezwykle ważne są kampanie adwords cennik http://sem-assistant.com/oferta/linki-sponsorowane/. Sami określamy, ile maksymalnie możemy zapłacić za każde kliknięcie w link do naszej witryny internetowej.


Pozycjonowanie czy Google AdWords. Co jest lepsze?


Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi, gdyż obie kwestie są niezwykle ważne z punktu widzenia promowania strony WWW oraz podjęcia pewnych działań marketingowych. W przypadku pozycjonowania strony internetowej na pewno musimy uzbroić się w cierpliwość, gdyż skuteczne wypozycjonowanie na konkretne frazy może trwać od kilku miesięcy do nawet roku. Tak to wygląda w praktyce. Jeśli natomiast chodzi o pojawienie się linków sponsorowanych w ramach uruchomienia kampanii marketingowej w panelu Google AdWords, na efekty nie musimy długo czekać, gdyż są one natychmiastowe. Warto zdawać sobie z tego sprawę. Wielu przedsiębiorców korzysta zarówno z Google AdWords oraz z pozycjonowania. Takie podejście jest racjonalne.