Pozycjonowanie w Anglii, a metaznacznik keywords

2020-07-26

Metaznacznik stosuje się tylko w kodzie tych stron, które nie mają być indeksowane przez wyszukiwarki internetowe (co wbrew pozorom zdarza się dość często).



Pozycjonowanie Anglia http://pl.seeyouup.com/pozycjonowanie-anglia, a metaznaczniki

Znacznik zawiera najważniejsze słowa i wyrażenia kluczowe, według których (w zamierzeniu webmastera, wydawcy lub specjalisty od pozycjonowania) dana strona ma być odnajdywana w wyszukiwarkach internetowych w nakierowaniu na pozycjonowanie w Anglii.


Właśnie dla tych słów i wyrażeń kluczowych stosowanych w zapytaniach strona powinna występować możliwie wysoko w wynikach wyszukiwania. Wystarczy więc umieścić wybrane słowa kluczowe w tym metaznaczniku, prawda? To nie takie proste. Skoro coś brzmi zbyt dobrze, aby mogło być prawdziwe, rzeczywistość najprawdopodobniej potwierdzi nasze obawy. Właśnie kwestia metaznacznika keywords jest jednym z najczęstszych źródeł nieporozumień związanych z pozycjonowaniem. Wiele lat temu właściciele witryn zaczęli nadużywać tych znaczników, wypełniając je bezużytecznymi, często niezwiązanymi z treścią słowami tylko po to, by osiągać wyższe oceny (i pozycje) w wyszukiwarkach. Warto jest o tym pamiętać stawiając na pozycjonowanie w Anglii.


Takie działania przynosiły oczekiwane skutki, tyle że bardzo krótko, Podobne praktyki skłoniły właścicieli najważniejszych wyszukiwarek internetowych (w szczególności wyszukiwarki Google) do niemal całkowitego ignorowania zawartości metaznacznika keywords. Jaki z tego wniosek? Nawet tego nie próbuj, to już nie działa.


Metaznacznik description - ten znacznik ma zdecydowanie największe znaczenie dla wyszukiwarek internetowych, zatem warto poświęcić trochę czasu na opracowanie naprawdę dobrego opisu strony.


Mimo że zawartość metaznacznika description nie zawsze jest prezentowana na stronie z wynikami wyszukiwania, zdarza się to na tyle często, że nie możemy sobie pozwolić na lekceważenie tego elementu w procesie pozycjonowania. Metaznacznik description często ma mniejszy wpływ na ranking w wyszukiwarkach niż takie elementy jak znacznik tytułu, treść strony czy łącza; ponieważ jednak informacje zawarte w tym znaczniku są prezentowane użytkownikowi w wynikach (wraz z tytułem strony), sposób jego zdefiniowania może mieć zasadniczy wpływ na decyzję o ewentualnym kliknięciu łącza do Twojej strony.


W tej sytuacji metaznacznik description należy traktować jako swoiste połączenie reklamy i elementu nawołującego do działania użytkownika wyszukiwarki. Oznacza to, że chociaż treść opisowa strony musi być sformułowana uczciwie, równie ważne jest przyciąganie uwagi, stosowanie perswazyjnych zwrotów (oczywiście w granicach rozsądku), aby zwiększyć ruch na witrynie. Musisz też pamiętać, ze metaznacznik description wciąż jest tylko opisem.