Pozycjonowanie w google, a wprowadzenie do reklamy

2020-07-15

Jeśli porusza się temat reklamy, trzeba odpowiedzieć na pytanie, czym tak naprawdę ona jest - niezależnie od tego, czy chodzi o reklamę telewizyjną, prasową, czy linki sponsorowane Google.


Pozycjonowanie w google, a istota reklamy


Nie będzie tutaj żadnego zaskoczenia. To, co powszechnie rozumie się przez pojęcie reklamy, dosyć dobrze odpowiada terminologii używanej w biznesie. Zdefiniowanie tego pojęcia okazuje się problematyczne, ale można przyjąć, że reklama to komunikat, którego celem jest nakłonienie odbiorcy do podjęcia określonego działania, najczęściej - zakupu towaru lub usługi. Komunikat może także przybrać formę słowną dla starożytnych handlarzy głównym narzędziem reklamowym było nawoływanie na straganach. Warto jest o tym pamiętać stawiając na sprawdzone pozycjonowanie w google http://mateuszkozlowski.pl/.


Sama reklama nie wystarczy, aby coś sprzedać. Konieczne są dodatkowe działania, takie jak ustalenie odpowiedniej ceny czy negocjacje z nabywca, czasem również próby zatrzymania klienta na stałe, aby w przyszłości dokonywał kolejnych zakupów. To o wiele szerszy zbiór zagadnień, możliwy do podsumowania jednym słowem: marketing, działania reklamowe są zatem częścią marketingu, który jest bardzo szerokim pojęciem. Nie ulega wątpliwości, że ostateczny cel reklamy i innych działań marketingowych to sprzedaż produktów i usług\Producent odkurzaczy może wyprodukować milion egzemplarzy, wypełnić nimi magazyny, ale nie sprzedać ani jednego - nawet jeśli będą to urządzenia najwyższej jakości i do tego tańsze od oferowanych przez konkurencję w odniesieniu do pozycjonowanie w google.


Nikt nie dowie się o ich istnieniu, jeśli producent nie poinformuje o tym fakcie potencjalnych nabywców. Nie poinformuje, czyli de facto nie zareklamuje. Funkcja informacyjna reklamy to jej podstawowy element, który sam z siebie może prowadzić do celu, czyli do sprzedaży